Deze website maakt gebruik van cookies

EVENT FOTOGRAAF VOOR FOTOMARKETING

17 april 2020

Je organiseert een event rondom bekende namen van TV en internet. Of je nu een bekende YouTuber boekt of de kids helden Buurman & Buurman, grote drommen geïnteresseerden zijn het gevolg. Bekende namen op je event zijn veelal een forse investering en die investering kun je best terug ‘verdienen’!

Superleuk dat iedereen tijdens je event glundert van de bekende sterren die ze mogen aanraken en van dichtbij kunnen bewonderen. Maar als jij verder geen actie onderneemt is het succes maar heel beperkt. En ik laat je graag zien hoe je hier juist een optimaal rendement uit kunt halen.

In dit artikel leg ik je uit hoe we dat aanpakten tijdens het Kids Helden Festival in Amersfoort.

Op De Foto Tijdens Het Kids Helden Festival

Begin maart waren we voor het eerst op pad voor Kids Helden en fotografeerden we de kinderen met hun ‘helden’. Zo waren we op het Kids Helden Festival in Amersfoort en fotografeerden we honderden kinderen met Rupsje Nooitgenoeg, 44Cats, Buurman & Buurman, Shaun het Schaap én YouTuber Harm. Onze event fotograaf zette iedereen op de foto met hun held. In 5 uur tijd maakten we iets meer dan 400 foto’s. Benieuwd naar de foto’s check dan de volgende link : bekijk fotoalbum op Facebook

Event Fotograaf Voor Succesvolle E-Mailmarketing

Die 400 foto’s helpen om rendement uit je event te halen. Bij de iPad zuilen van onze event fotograaf met mobiele fotostudio konden de bezoekers hun foto bekijken én direct naar zichzelf mailen.

De foto’s worden direct verzonden zonder dat je er omkijken naar hebt, de mails hebben een pakkende, promotionele tekst zodat de ontvanger weer aan je moet denken.

Én de bezoekers gaan akkoord met een inschrijving op de nieuwsbrief. Zo heb je ineens honderden nieuwe mailadressen die je van je informatie op de hoogte kunt houden.

Social Mentioning Dankzij Fotomarketing

De foto’s die gemaild worden bevatten natuurlijk het logo van de opdrachtgever. Iedereen die z’n foto ontving en ‘m deelde via Facebook, Instagram, Whatsapp of welk ander kanaal zorgde zo voor een mooie ‘after party’ voor de organisator. Waar 400 kinderen een foto kregen werden die foto’s, inclusief het logo van de organisator gezien door misschien wel 40.000 mensen!

Da's pas succes dankzij Fotomarketing!

Zo levert een investering in de organisatie van een evenement ineens rendement op doordat je naam veel circuleert op social media én je honderden nieuwe mailadressen hebt verzameld. Fotomarketing is een zeer interessante vorm van reclame voor veel verschillende organisaties.

Doe Het SelfieBox Is Specialist In Fotomarketing

Fotomarketing inzetten voor je bedrijf of merk is onze specialiteit. Ben jij op zoek naar het succesvol inzetten van fotografie op je event, neem dan eens contact met ons op. Ik weet zeker dat we je goed van dienst kunnen zijn. Je kunt ons bereiken op 088-8580888.

Bekijk hier een video impressie van het Kids Helden Festival :

Doe het SelfieBox is part of

Logo BooqBox

Oud-Beijerland (The Netherlands)

Information
Follow us on Social Media