COVID-19 UPDATE 1 juli : meer mogelijkheden + onze photobooths zijn corona-proof, check hier de maatregelen

EEN PHOTOBOOTH HUREN VOOR JE BEURS IS EEN HÉÉL GOED IDEE!

24 december 2019

Wanneer je besluit om op een beurs te gaan staan met je bedrijf wil je hier natuurlijk het uiterste uit halen en ervoor zorgen dat jouw stand bezoeken én je bedrijf/product onthouden. En daar kan een photobooth je weleens heel erg goed bij gaan helpen.

Voordelen Van Een Photobooth Op Je Beurs

Een photobooth is een zeer geschikt middel voor fotomarketing. Een foto maken en de foto zelf die nog heel lang op het prikbord hangt, zijn natuurlijk ontzettend leuk, maar een photobooth heeft nog veel meer reden waarom je hem voor je beurs zou moeten huren.Een photobooth is een zeer geschikt middel voor fotomarketing. Een foto maken en de foto zelf die nog heel lang op het prikbord hangt, zijn natuurlijk ontzettend leuk, maar een photobooth heeft nog veel meer reden waarom je hem voor je beurs zou moeten huren.

Succesvolle Beursdeelname

Door een photobooth te huren heb je bijna direct al een succesvolle beursdeelname. Dit komt omdat mensen je snel zien staan en zullen onthouden. Ook leg je makkelijk klant contact, omdat een photobooth dit erg laagdrempelig en ontzettend leuk maakt.

Mailadressen Verzamelen

Bij een photobooth worden de foto’s in principe al direct uitgeprint, maar je kan ook aanbieden om de foto’s nog als extra service digitaal naar de mensen te sturen. Je (potentiële) klanten hebben dan niet alleen de leuke foto’s ook nog eens digitaal, maar jij kan zo ook op een laagdrempelige en slimme manier aan hun mailadressen komen. Zo kun jij ze makkelijk nog eens een mailtje sturen met info over jouw bedrijf of aanbiedingen.

Hilariteit In De Stand

Je wilt natuurlijk dat (potentiële) klanten het leuk hebben wanneer ze bij jou in de stand komen. Met een photobooth zullen ze dit gegarandeerd hebben. Door het verkleden en aandoen van gekke hoeden, brillen en pruiken zullen je klanten en je team het uitbrullen van het lachen.

Stopkracht Van Bezoekers

Een photobooth valt veel mensen op en ze zullen ook snel even een kijkje nemen om te zien wat het precies is. Het zal dan ook niet lang duren, voordat ze zelf graag een foto in de door jou gekozen photobooth willen maken.

Goed Voor Business 2 Business Beurzen Én Business 2 Consumer Beurzen

Een photobooth is ontzettend leuk om met (potentiële) klanten in contact te komen. Dit geldt voor zowel particulieren als andere bedrijven.

Voor beide geldt dat je door het plaatsen van een photobooth je bedrijf onderscheid van andere bedrijven en dus de aandacht trekt. Zo kunnen je (potentiële) klanten op een laagdrempelige manier contact komen maken. En met een ongedwongen en ontspannen sfeer kun je ze dan gemakkelijk wat over je bedrijf vertellen en ze bijvoorbeeld een visitekaartje mee geven.

De Top 3 Photobooths Voor In Je Beursstand

Er zijn verschillende photobooths beschikbaar en je hebt verschillende manieren waarmee je ervoor kan zorgen dat mensen je bedrijf zullen herinneren. Maar de onderstaande opties doen het altijd erg goed op een beurs.

1) DOE HET SELFIEBOX COMPACT
De Doe het SelfieBox Compact is de photobooth die we geheel kunnen voorzien van een opmaak in de stijl jouw merk/bedrijf. Er is namelijk aan de voor- en achterkant ruimte om je eigen branding te maken. Deze box is het populairst op beurzen, voor eventmarketing en tijdens publieksevents.

2) FOTOSPIEGEL
Wat ook een erg leuke optie is zijn de fotospiegels. Een fotospiegel kun je goed met je eigen merk branden én deze heeft een enorme aantrekkingskracht op beurzen. Zo kan er een lijst omheen gemaakt worden, een eigen zijkant, een mooie startanimatie met eigen logo en de foto’s kunnen natuurlijk worden uitgedeeld in gepersonaliseerde fotomapjes.

3) GREENSCREEN PHOTOBOOTH
Wat ontzettend populair is op beurzen is de greenscreen photobooth. Hierbij kan je bezoekers voor allerlei willekeurige achtergronden plaatsen die perfect bij jouw bedrijf passen. Ze kunnen zelf kiezen welke achtergrond ze willen, stappen vervolgens voor het groene scherm, de foto wordt gemaakt en op het scherm zie je het resultaat al. Zo kan je het zelfs laten lijken alsof je bezoekers op de Noordpool of in tropische oorden staan.

4) GIF BOOTH
Wil je helemaal hip doen? Kies dan voor GIFjes die je digitaal kunt delen. Dus geen printjes, maar digitale bestanden, bewegende foto’s, die je bezoekers met héél véél plezier delen op social media. De Doe het SelfieBox Wood GIF booth is dan je beste keuze!

Tip! Fotomapjes met reclame

De foto’s kan je meegeven in fotomapjes. Ze beschermen de foto, maar veel belangrijker voor jou is dat ze je reclame kunnen bevatten! Je kan de fotomapjes namelijk voorzien van je eigen branding, zodat ze een mooie persoonlijke uitstraling hebben. Het ontwerp kan je zelf aanleveren, of kan je door ons laten maken.

4 Alternatieven Voor Een Photobooth

Misschien wil je geen complete photobooth in je stand hebben staan, maar wil je toch ‘iets’ met fotomarketing doen. Dan zijn de onderstaande 4 opties ook zeer goede alternatieven die je op de beurs kan gebruiken om voor een succesvolle beursdeelname te zorgen.

1) SOCIAL MEDIA BORD OF FOTOKADER
Een social media bord of fotokader kan je helemaal laten personaliseren voor jouw bedrijf. Je zet ‘m op een tactische plek in je stand of je hangt ‘m op zodat bezoekers er makkelijk achter kunnen gaan staan en een selfie kunnen maken. De social media borden helpen je om de aandacht te leggen op je eigen social media kanalen, maar stimuleren ook dat bezoekers hun foto op social media gaan delen.

2) POLAROID
Heel simpel en het neemt weinig ruimte in beslag, maar het trekt wel de aandacht. Onze polaroid meisjes of polaroid fotograaf spreken je bezoekers aan en maken foto’s in je stand, met je producten, of voor een eigen achtergrond. De polaroid foto’s delen we uit in mapjes met je eigen branding.

3) MOSAIC WALL
Een unieke fotoactivatie is de splinternieuwe Doe het SelfieMosaic Wall. In je stand plaatsen we een wand van bijvoorbeeld 200×140 cm met allemaal vierkante vakjes. Gedurende de beurs maken je bezoekers foto’s en deze worden geprint op stickers. De stickers plak je op de Mosaic Wall en aan het einde van de beurs is het mosaic klaar. Alle foto’s vormen bij elkaar een beeld dat bij jouw bedrijf past, of dat nu een productfoto is, een campagnebeeld of je logo. Beetje bij beetje onthuld het mosaic gedurende de beurs.

4) MOBIEL GREENSCREEN
Wil je helemaal niets in je stand hebben staan, maar ben je je wel bewust van de kracht van fotomarketing? Dan kan een mobiel greenscreen een goed uitkomst bieden. Met een mobiel greenscreen komen we met 2 mensen naar de beurs toe, de ene draagt het greenscreen en de andere maakt de foto’s. Op de beurs lopen we rond en zullen we de bezoekers aanspreken om een foto te maken. De achtergronden van de greenscreen foto heb jij helemaal zelf in de hand. Jij kunt bepalen welke achtergrond er gebruikt wordt, of je kan de bezoekers de keuze aanbieden tussen een aantal verschillende achtergronden. De foto’s kunnen uitgeprint en meegegeven worden of je laat de foto opsturen per e-mail naar de bezoeker.

Een Photobooth Huren Voor Je Beurs Is Een ‘MUST’

Wanneer je een photobooth bij ons huurt kan je ervoor kiezen om dit geheel door ons te laten verzorgen met een gastheer of gastvrouw. Maar je kan ook de touwtjes in eigen handen houden en alles zelf regelen tijdens de beurs, wij zullen de photobooth dan alleen bij je plaatsen.

Elke beurs is weer anders. Van 1-daagse tot meerdaagse beurzen. Vakbeurzen, consumentenbeurzen, elke beurs met z’n eigen type publiek. We denken graag met je mee hoe een photobooth voor jouw bedrijf of merk z’n werk het beste doet.

Bel je ons als je een handje hulp goed kunt gebruiken? : 088-8580888.
Wil je liever mailen? Stuur dan je details naar hallo@booqbox.nl

Doe het SelfieBox is onderdeel van

Logo BooqBox

Oud-Beijerland (Nederland)

Informatie
Volg ons op Social Media