18 juni 2021
Organiseer je een fashion event? Dan is een Fotospiegel exact wat je nodig hebt! Modeshows, openingen en presentaties lenen zich perfect voor een fotospiegel. Uiterlijk en mode, dat is veel glitter & glamour en… de glamoureuze uitstraling van de Beauty Doe het SelfieSpiegel past perfect in dit plaatje. Met z’n matzwarte uiterlijk, bijna twee meter hoogte, z’n ronde design en de spiegel met led-ringlight trekt hij alle aandacht naar zich toe.
Fashion is vergankelijk, maar erg leuk en dat is een extra reden om alles vast te leggen. Jouw trendy bezoekers - het lijkt alsof ze net in de kledingkast van de catwalk gedoken zijn - leggen zichzelf vast in de nieuwste kleding volgens de allerlaatste trends. Een verbluffende foto van 10 x 15 cm is het resultaat. Verkies je bewegende beelden? Dan zijn gifjes, boomerangs en videos ook mogelijk.
De Beauty fotospiegel kan zoveel meer dan enkel foto’s nemen! Hij heeft een hoge fun factor, maar is ook perfect inzetbaar voor foto marketing gebruik. Alle foto’s worden “in een flits” gedeeld naar e-mail zodat jouw event meteen op alle social media te vinden is. Ook gepersonaliseerde animaties kunnen ingebracht worden zodat jouw bedrijf en bedrijfsuitstraling extra in de kijker worden gezet.
En wat als we je nou eens vertelden dat onze Beauty Doe het SelfieSpiegel ook nog hyperintelligent is? Hij is meertalig en kan je bezoekers in meerdere talen vermaken: Nederlands, Engels, Spaans, Frans, Duits, etc. In al deze talen zijn er animaties beschikbaar. Nu we het toch over animeren hebben: hij vermaakt je gasten met spelletjes zoals kruisje-nulletje, balletje-balletje of zelfs een jackpot volledig in jouw branding. Hiermee komen we dan weer in het sterke marketingverhaal van onze Beauty fotospiegel terecht.
Als je al het bovenstaande nog niet genoeg vindt en jouw publiek al verwend is dan kan je gaan voor de overtreffende trap. We toveren de spiegel om tot een augmented reality photobooth. Met augmented reality worden computerbeelden gemixt met echte beelden. De modellen van de catwalk of uit de modecatalogus komen “gewoon” het scherm binnengelopen om samen met de bezoeker te poseren. Laat jouw klanten ervaren hoe het voelt om met een “echt” model te poseren.
Als de augmented reality je wat boven het hoofd stijgt, maar je wel nog toffe dingen wil doen dan is een greenscreen de tussenoplossing. Deze biedt erg leuke mogelijkheden, denk aan een achtergrond in jouw bedrijfskleuren of een beeld van een plaatsje in jouw bedrijf, een catwalk… de mogelijkheden zijn eindeloos! De foto die gemaakt wordt, kan beschreven worden. Je kan er ook op tekenen of emoji’s op stempelen. Dit hoeven geen echte emoji’s te zijn, maar kunnen ook “stickers” zijn die voor jouw merk of bedrijf gebrand zijn. En zo gaan de bezoekers van jouw event tevreden naar huis met een tastbare, maar vooral ook sociale – zowel op social media als in contact met mensen – herinnering naar huis. En jij? Jij kan fashionably tevreden op de bank (in slaap) vallen.