een photobooth in corona tijd

De wereld staat op z’n kop en dat heeft talrijke gevolgen voor onze klanten en events. Per 16 december 2020 werden de overheidsmaatregelen weer strenger en dat heeft invloed voor vrijwel alle events, in ieder geval voor de events t/m 9 februari 2021. Heb je al een boeking gemaakt en kan deze niet doorgaan vanwege overheidsbeperkingen? Dat begrijpen we natuurlijk, we werken kosteloos mee om deze te verschuiven (tot 1 jaar na oorspronkelijke eventdatum). Neem telefonisch contact met ons op om afspraken te maken hierover : 088-8580888.
Besluit je om je event helemaal niet door te laten gaan, dan kun je annuleren volgens onze algemene voorwaarden.

Wil je voor deze periode toch boeken omdat je event aan de corona richtlijnen voldoet? Dan ben je natuurlijk van harte welkom. Wij hebben gepaste voorzorgsmaatregelen met onze photobooths. Zo zorgen wij ervoor dat een photobooth op jouw event veilig ingezet kan worden :

  • Kies je voor een gastheer/vrouw, dan bedient deze de photobooth zodat niemand anders de apparatuur aan hoeft te raken. Dus volledig contactloos voor de gasten!
  • Een gastheer/vrouw houdt uiteraard 1,5m afstand.
  • Een gastheer/vrouw pakt de geprinte foto’s met handschoenen uit de printer en legt deze op een tafel/desk zodat de gast ze mee kan nemen.
  • Kies je toch voor een photobooth zonder begeleiding, dan zijn er verschillende mogelijkheden voor het overdragen van de printjes. We bekijken graag persoonlijk wat voor jullie de beste methode is.
  • Contactloze photobooth bediening met de voet : onze gastheer/vrouw óf de gasten kunnen de photobooth starten met een voetpedaal. Het printen gaat vervolgens automatisch.
  • De rij zetten we af met afstandspionnen bij elke 1,5m, of met paaltjes met koorden.
  • Bij de photobooth plaatsen we een desinfectiepompje.
  • Bij de photobooth plaatsen we een opvallende poster die de maatregelen ter plekke uitlegt.
  • We werken zonder props.