De perfecte beursstand

6 november 2021

Op beurzen gaat het erom dat je zo snel mogelijk de aandacht trekt van potentiële klanten of partners, maar hoe doe je dat? We durven erom wedden dat je nog nooit gedacht hebt aan een fotospiegel om jouw beursstand in de kijker te zetten. Door het gebruik van een fotospiegel met jouw branding maak je van jouw stand een blikvanger van formaat.

Aandacht trekken op een beurs

Als exposant ligt het in jouw voordeel om jouw stand zowel uitnodigend als opvallend te maken. Deze twee vereisten zorgen ervoor dat je extra leads en klanten zal binnenhalen en hiervoor is de fotospiegel jouw partner in crime.

Onweerstaanbare aantrekkingskracht

Hoe kan je ervoor zorgen dat een fotospiegel van jouw stand een succes maakt? Ten eerste heb je het optische: door de reflectie lijkt een ruimte waar een spiegel staat altijd groter. Jouw beursstand zal er minder “claustrofobisch” uitzien. Ten tweede… noem één persoon die niet in een spiegel zal kijken als hij er één ziet. Juist: niemand. Spiegels hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht dus de ogen van jouw potentiële publiek gaan automatisch jouw richting uit.

Zeer uitnodigend

Je kan een fotospiegel vergelijken met elke andere photobooth, hij is alleen veel toegankelijker. De camera waarmee de foto’s gemaakt worden, is niet zichtbaar, maar zit verwerkt in de spiegel. Hierdoor gaan mensen meer ontspannen op de foto. Het lijkt namelijk alsof ze gewoon in de spiegel kijken en het krampachtige poseren valt weg.

Onvergetelijke ervaring

Je kan een presentje uitdelen aan de standbezoekers, iets dat ze kunnen opeten, bijvoorbeeld, maar dat werkt slechts tijdelijk na. Met een fotospiegel zorg je voor een toffe, onvergetelijke ervaring. Zorg ervoor dat de bezoekers van jouw stand op een ludieke manier op de foto gaan en bezorg hen dit beeld. Als je ervoor zorgt dat deze foto kan opgehangen worden, hebben ze een souvenir dat nog lang bij hen zal blijven. Hetzij in de portemonnee, hetzij aan de koelkast of op hun bureau op het werk.

marketing fotospiegel met branding
marketing fotospiegel dubshed rotterdam

Adressenlijst aanvullen

Een fotospiegel met je eigen branding is de ideale manier om je mailinglijst aan te vullen. Via mogelijkheden om digitaal te delen, beschik je na de beurs meteen over heel wat adressen om verbinding te kunnen creëren met jouw merk. Niet enkel de mailinglist zal aangroeien, ook jouw aanwezigheid op social media krijgt een boost. Door de interactie online tussen jou en de (potentiële) klanten en partners, krijg je extra verkeer naar jouw bedrijfspagina en zo ook naar jouw website.  

Op maat voor jouw bedrijf

Wij kunnen de fotospiegel of mirror booth helemaal branden voor jou! Om te beginnen starten we met custom zijkanten. Ook de lijst wordt maatwerk geprint. De animaties die op de spiegel te zien zijn, zijn volledig aanpasbaar. We helpen je graag verder met de branding van jouw fotospiegel zodat hij volledig tot z’n recht komt op jouw beursstand.

B2C of B2B?

Fotospiegels zijn geschikt voor elk type event. Je maakt indruk en creëert een blijvende herinnering. Je kan ze inschakelen voor beurzen waar je enkel voor particulieren bent, maar ook waar je toekomstige partners ontmoet. Er bestaat eenvoudigweg geen makkelijkere manier om leads te creëren.

Fotospiegel huren voor je beursdeelname

Je bent er helemaal uit en wilt graag een fotospiegel huren. Liefst eentje volledig in jouw branding. Dat kan! We ondersteunen je graag. Vertel ons wat je van plan bent en we helpen je met ideeën, prints en de (digitale) inkleding van de mirror booth.

Doe het SelfieBox is onderdeel van

logo booqbox

Oud-Beijerland (Nederland)

Informatie
Volg ons op Social Media