Bluescreen fotostudio

Tijdens de Motorbeurs

Geïntegreerd in de beursstand gebruikten we de blauwe huisstijl kleur om het bluescreen op te laten gaan in de stand. Tijdens de motorbeurs lieten we bezoekers met een bluescreen foto afreizen naar een (motor)roadtrip naar keuze. Of ze nu stoer de route 66 wilden afleggen of de Stelviopas met z'n immense hoeveelheid haarspeldbochten wilden bedwingen. Maar het meest populair was de actiescene waarbij je op de motor, tussen de ontploffingen, werd achtervolgd door een schietende leger helikopter.

Je kreeg je foto direct geprint mee, we weten zeker dat er vele foto's nog steeds op het prikbord hangen. De prints gaven we trouwens mee in gepersonaliseerde fotomapjes. Maar ook kon je je foto delen naar social media.

5 Beursdagen verzorgden de de greenscreen fotostudio met 2 event fotografen. 

Voor dit project gebruikten we de volgende fotomarketing tool :
greenscreen fotostudio met fotograaf

MOBIELE GREENSCREEN FOTOSTUDIO MET FOTOGRAAF

Deze greenscreen fotoactie mét fotograaf zorgt voor meer vrijheid bij het maken van de foto’s en meer interactie met de gasten. Onze fotograaf zet je bezoekers voor het greenscreen op de foto en zorgt voor de greenscreen bewerking van deze foto's.

Doe het SelfieBox is onderdeel van

logo booqbox

Oud-Beijerland (Nederland)

Informatie
Volg ons op Social Media