Hoe trek je de aandacht op een event en zorg je voor maximale online zichtbaarheid? Microsoft koos voor een innovatieve aanpak met een gigantische Surface-laptop van 3 meter hoog en 4,5 meter breed—en wij mochten de interactieve fotobelevenis verzorgen!
Bezoekers werden uitgenodigd om plaats te nemen op deze mega-laptop. Zodra ze met hun voet een toets op het extra grote toetsenbord indrukten, verscheen hun naam real-time op het scherm. Dit zorgde niet alleen voor een indrukwekkend visueel effect, maar ook voor een persoonlijke ervaring die perfect aansloot bij de innovatieve uitstraling van Microsoft.
Van foto naar virale content
Op het perfecte moment legden we de ervaring vast met een professionele foto. Bezoekers konden hun foto direct downloaden via een QR-code, wat het delen op social media razendsnel en eenvoudig maakte. Zo werd niet alleen de betrokkenheid op het event verhoogd, maar ook de zichtbaarheid van Microsoft op vooral LinkedIn—exact het platform waar ze extra aandacht wilden genereren.
Je wilt bezoekers van je event een betekenisvol aandenken meegeven? Met een fotograaf die foto’s maakt voor social sharing geef je ze iets héél zinvols!
Na het maken van de foto kiezen ze samen met de fotograaf de beste foto uit. Even het mailadres invullen en ze krijgen de profielfoto direct in hun e-mail.