
Fotozuil Sculpted by Aimee
Sculpted By Aimee wilde tijdens drukbezochte events niet alleen opvallen met hun branding, maar ook de bezoekers activeren om spontaan user-generated content (UGC) te creëren.
De Doe het SelfieBox Sociaal is een perfecte photobooth voor fotomarketing. Deze veelzijdige alleskunner is uitbreidbaar met talloze mogelijkheden en is inzetbaar als een simpele digitale fotozuil, maar ook als de meest uitgebreide photobooth met prints, custom branding, toffe achterwand, AI photobooth mogelijkheden, greenscreen en nog veel meer. Bekijk hieronder een greep uit de gedane projecten om een idee te krijgen van de vele mogelijkheden.
Sculpted By Aimee wilde tijdens drukbezochte events niet alleen opvallen met hun branding, maar ook de bezoekers activeren om spontaan user-generated content (UGC) te creëren.
40 Jaar techniek lieten we samenkomen via AI. We gebruikten het AI van nu om gebruikers te swappen naar de 80's. Zo werden de gezichten van nu geblend in een beeld uit de 80's.
Tijdens de Horecava 2025 presenteerde Bakkerij Bussing hun brood aan de Horecava bezoekers. Daar deelden de bezoekers hun favoriete brood op hun socials met deze fotozuil.
Tijdens het Hilton gala maakte je je fancy foto's, GIFjes, Boomerang en Slomo's. Natuurlijk kon je ze direct delen naar je mobiel.
Een Hartverwarmende Ervaring in Winkelcentrum Walburg in Zwijndrecht met deze hartvormige photobooth die we speciaal voor hun ontwikkelden.
In de Specsavers winkel stond een toffe, trendy fotozuil waar je je nieuwe look mee kon vastleggen op foto, Boomerang en GIF.
Gedurende meerdere weken stond een volledig gebrande photobooth centraal in de winkels, perfect afgestemd op de Starbucks-huisstijl.
Duik in de ballenbak en smile voor een Selfie tijdens het feest in de kinderkledingwinkel LikeFLO.
Winkelcentrum promotie meets social engagement met een photobooth met een unieke, oversized achtergrond.